Agrimpex O Firmie Specjalista ds. komunikacji Jarosław
Specjalista ds. komunikacji Jarosław

Firma Agrimpex z siedzibą w Jarosławiu poszukuje osoby na stanowisko: specjalista ds. komunikacji

miejsce pracy: Jarosław  

Jesteśmy firmą z ponad 25-letnim doświadczeniem z branży rolniczo-ogrodniczej i poszukujemy do naszego zespołu ambitnej i kreatywnej osoby, która wzmocni nasz zespół sprzedażowy.

Zakres obowiązków specjalisty ds. komunikacji

  • Tworzenie i publikacja artykułów blogowych, treści newsletterów, opisów produktów  
  • Umiejętność analizy danych, doboru słów kluczowych oraz researchu ciekawych tematów na artykuły 
  • Zrozumienie podstaw SEO oraz doświadczenie w zakresie pisania pod SEO 
  • Prowadzenie komunikacji i działań w mediach społecznościowych 
  • Planowanie i realizacja promocji, konkursów oraz akcji marketingowych w Social Media wg założonej strategii 
  • Tworzenie materiałów wspierających sprzedaż o tematyce produktowej – katalogi, ulotki, plakaty 
  • Planowanie, przygotowywanie treści (artykuły do serwisów branżowych, stronach internetowych,, tekstów do katalogów, broszur, ulotek) 
  • Analiza trendów, rynku i konkurencji 
  • Współpraca z blogerami i influencerami 
  • Umiejętności tworzenia grafik i zdjęć dedykowanych dla Facebooka i Instagrama, sklepów internetowych, 
  • Rozwój i zarządzanie stroną internetową 
  • Kreowanie wizerunku firmy, budowanie świadomości marki na rynku 
  • Redagowanie materiałów informacyjnych i reklamowych 
  • Tłumaczenie treści z j. angielskiego 
  • Mierzenie efektywności podejmowanych działań,  

Nasze oczekiwania

  • Doświadczenie w prowadzeniu działań w różnych kanałach social media oraz znajomości mechanizmów i narzędzi przydatnych do obsługi mediów społecznościowych, 
  • Lekkie pióro, kreatywność, nieszablonowe podejście, 
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, 
  • Znajomość najnowszych trendów w social media, 
  • Wykształcenie minimum średnie (mile widziane kierunki: dziennikarstwo, marketing, komunikacja, pr,), 
  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu ms office 
  • Umiejętność prezentacji produktu.  
  • Podejmowanie własnych inicjatyw, 
  • Systematyczność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, 
  • Umiejętności interpersonalne oraz organizacyjne, 
  • Uczciwość, samodzielność, dynamizm w działaniu wiedza z zakresu marketingu i komunikacji, 
  • Chęć rozwoju w obszarze marketingu, 
  • Znajomość obsługi wordpress lub innych systemów cms, 
  • Znajomość: html, seo, 
  • Mile widziana znajomość programów graficznych, 

Oferujemy

  • pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze,
  • umowę o pracę,
  • system premiowy,
  • możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia,

Osoby zainteresowane prosimy o przysyłanie aplikacji na adres: kariera@agrimpex.pl

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

Prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883”

Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Agrimpex Grilluj i Gotuj Sp.k. Piotrów z siedzibą przy ul Zwierzynieckiej 2a, 37-500 Jarosław (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Agrimpex Griluj i Gotuj S.C. Szczegóły na temat przetwarzania Państwa danych rekrutacyjnych znajdują się na stronie Klauzula rekrutacyjna – RODO

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem email: kariera@agrimpex.pl